Eilen aloin tekemään nukkikseen vaunuja. Kaikki lähti liikkeelle nomparellipurkin kansien alla olevasta osasta. Niistä tulivat pyörät vaunuihin :D Kaksi pyörää puuttuu vielä, pitää tänään ostaa lisää nomparellejä....
Koppaosaa ei ole vielä kiinnitetty ratasosaan. Mietin kyllä että onkohan nuo mittakaavaltaan kuinka pielessä?

Vaunut sisältä




Kommentit