
keskiviikko, 3. tammikuu 2007
Ikkuna suunnitteilla
Edelliset ikkunat on jo tuhottu ja kuopattu. Tälläisen nyt illalla pahvista tein, ihan prototyyppi. Pahvista ajattelin kyllä lopullisetkin tehdä. Ja yläkuvio valkeaksi tai lilaksi.. Mitäs mallista mieltä muut?





Kommentit